Saturday, August 9, 2008

Guest, mind ur language!

Dear GUEST,

Please mind your words. This blog bukan untuk mengutuk or what so ever. If GUEST do not satisfied please do see me. But don't attack me through my blog. I wonder what kind of person GUEST are. By calling me BABI, it's ok I guess... because it is my name. The name that given by my parents then. Friends, you do know who I am. Take me as I am. As I take you as you are.

I'm not piss off. It's not me to judge. No matter what I do, it's beyond my control. Love me or hate me, for what I am. I just feel down a bit. But then, LANTAK KAU LA GUEST, as long as I'm happy. GUEST not happy? Nasib badan beb! Kalau tak suka, boleh blah! I'll keep on blogging!

p/s: mind my language. blog ini bukan untuk kutuk mengutuk or bukan tempat melepas geram!

16 comments:

Anonymous said...

so gud la, d iban, aku iban...hehe...koz ur lil nephew name malay ba...tat y i blur2 a bit...hehe...where s ur chatbox act? cnt find ba...


odre~

Anonymous said...

wohoooo...lebih hangat daripada biasa nampak.

Wei kalu nak kutuk pun kutuk depan-depan bagi nama terus, jangan letak GUEST or watever lah...kan kan...

Mana dia punya kutukan2 tu? Sudah buang kah?

~Marcell~ said...

odre - chat box tu dah d buai ku.. cos bisi org nadai untak attack me tru d chat box

dhoe - bukti nya gue sudah buang... dlm chat box. buang masa nak melayan dat kind of person... yalah, if tak puas hati, attack la depan2 tak gitu cik dhoe? who r they to judge me?...

Anonymous said...

aduhai terlepas gue nak nembak nya..huhu....x jadi aku nak BERTUKARRRR!!!! tek..hehehehe....

~Marcell~ said...

KAH KAH KAH... kamu memang steady! eveready jak! apa2 nnt sia koling2 huhuu

Anonymous said...

duh...sp nda skt ati nya...baka nya meh ya...org ke jeles ngagai kitai...sbr jak d...aku sokong u marcell!!!!hidup marcell...sory wai, tpksa keep anonymous, koz ndai ntu ari aku ka mka acc...


odre~

~Marcell~ said...

odre, thanks for ur concern. i appreciate it... biasa la enti org enda senang meda kitai... y dun they just duduk diam if they do not know how the situation is... but then again, nadai mintak duit ari org... biarkan mereka...

Anonymous said...

marcell, u noe wat...cda nya ke s2pid...nm pun blog...tempat utk kitai express everything including point of view or critics or watsoeva~...continue blogging ya!!!!! and letak jak chatbox kau sia...

odre~

-f-l-o- said...

Hey darl,

In times like these, we will be able to see who can emerge as very good friends.

Blog bullying is not new. If I were you, aku reveal terus. Bukan setakat menjawab, siap post bukti. Hehe.

"Berani kerana benar"

Xoxoxo

~Marcell~ said...

flo dear, thanks. biasa... bkn nak anok, org mcm ya kali sik berotak n berakal... ku rasa babi kali pande pike dr nya... kah3

-f-l-o- said...

y normal approach in this kind of thing is:

1. Ignore
2. But mun dah ignore but that person still provoking, I will warn once and never twice.
3. Mun dah kena warning but still juak, I will expose.

As simple as that. You know what it has been like for me for the past months. It may be diff from your current case but this is all that I can offer.

Try not to worry too much about it. :)

~Marcell~ said...

org ya coward... dtg sebagai guest kat tpt org tp sik beradat. thanks ocy, akan ku praktikkan nasihat itu.

Anonymous said...

what happen kak baby?
apa2 pun bersabarlah
org cam ya sik payah dilayan gilak
bikin kepala bisa jak
kmk pun kenak benda yg sama dgn ktk
just dun give up on blogging

-abby-
ingt kmk gik kah?

~Marcell~ said...

of coz i stil remember u... thanks.. biasala hidup mun sik ada dugaan no fun oso rite? ;) if nobody critic us oso we never know...

Anonymous said...

ya lah
i agree wif u
tp biarlah critic membina & bkn menghina
sumtimes org cam tok sikda kerja bah
life nya sik bgs, nya kaco life org
sik pa kak baby
apa2 hal pun u still hv ur frnds
kmk da lamak sik jenguk blog ktk
tup tap ada org attack blog ktk
trima jak sbg cbrn hidup
@ least we learn sth from it
d imprtnt point is nvr give up
sbb mun gv up klak org ya pk kita kalah so prove to dat person yg kita blh trima cbrn
watever it is, i'm behind u berik moraal support

~Marcell~ said...

thanks a lot! LOL ;)